Du glömde inte bort mig.

Dagen som har varit.
Sthlm med Emilia för att ta reda på hur man tar sig till hennes praktikplats :)
Sedan hem för att gå på Helenas Rabéns Minnesgudtjänst, det var fint <3 men imorgon så är det den riktiga .
jag kände inte henne men hon gav allt ett bra intryck ! Och jag var inte ensam om att känna så, Kyrkan var fullsatt idag och imorgon så kommer säkert folk att få stå upp om alla ska få plats!.

Man fick en hel del att tänka på, Allt sattes i perspektiv, som att livet är kort och man borde uppskatta varje dag man får, varje stund och timma med familjen och sina vänner.
Ja man tänker mkt men det går inte att skriva ner, allt är bara en röra.. Hela ens kompiskrets sörjer , så det är inte så svårt att man inte själv blir påverkad. Men alla mina tankar går till hennes familj.
Må hon vila i frid.

Hej så länge!



Kommentarer
Postat av: Mathias

Må hon Vila i frid<3

2010-11-08 @ 14:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0