Leonardo Da Vinci o.O

Idag så hade man redovisning i skolan , jag fick bara helgen på mig att förbereda något, det tog sin tid kan jag säga er. Först var jag inne på Bellman För vi var tvungna att hålla oss inom 1500-1800 talet, då är det inte lätt. Men iaf jag var inne på Belmman men jag skulle snacka om konst så jag gick vidare, till Rembrant och sedan Da Vinci, Så det fick bli Leonardo da Vinci ! :). PLugga på, panik skriva in i sista minuten tills lektionen började, heh jag var en av de sista som redovisade, eheh det finns inget värre än att vara sist! . Men det gick as bra, jag hade önskat att jag inte hade varit sjuk hela förra veckan så jag kunde ha fördjupat mig ännu mer, men aja det kommer fler gånger ! :).
Väl hemma nu så  ska jag vila ut mig och hoppas på att min halsskit ska gå ner så jag kan bli frisk någon gång, då ska träning komma igång igen !! taggar! :D



Kommentarer
Postat av: Nette

Skönt att det gick bra med redovisningen i alla fall. Så att det inte sket sig helt och hållet. ღ

2010-11-29 @ 20:42:21
URL: http://malicious-gloom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0