Födelsedagar , borde komma fler gånger om året, men då vore dem inte lika speciella hehe:P

Grattis på mig dårå :D
Vaknade med En Emilia hängade över mig, det säger man inte nej till:D
Hon gav mig två biljetter till Blue Man Group !!:D Så nästa fredag ska vi se deras föreställning på Göta lejon! :D
Blev också överraskad med en kladdiskakis! bra start på morgonen! :D

Sedan skola , jag ahnn bara komma in genom dörren så hör jag Moa säga " Grattis" då dyker ett huvud ut från vårat klassrum, det var Mattias och han säger förvånat också grattis :).
Därefter så hör man nästa röst, det var Tobbe med Gitarren i handen:)
Väl inne i klasssrummet så kommer det allt fler och fler gratulationer, sen från ingenstans så börjar folket att sjunga för mig XD.

Väl hemma fick man Blommor och presentkort av min kära mor! :)

En helt kanon dag:D Och den kommer nog att fortsätta att bli bättre! :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0