jag såg inget i mörkret så jag sprang mer in i väggen än över den

Träningen avklarad :D.
Kom fram till vårat spot och Danne sa att han skulle bli sen, i kylan stog jag väntade. Men jag orkade inte bara stå så jag började springa runt våran gräsplan ,jag började med att jogga runt sedan höga knän ett varv sen vanlig löpnig ett varv. Efter det så blev det sparkar mot röven ett varv:D sedan ett vanligt varv, därefterm springa sidleds, sen så vände jag håll och böjade med det förstnämnda och körde allt igen:D.
Ur detta dunkla mörker så såg jag en lång person som kom lunkades ochd et var Danne, så han körde min uppvärming medans jag stog och skrek på honom >:D. efter det så var man trött och då tog vi tag i

Armhävningar 10 st sen 5 sek vila sen 10 igen osv 3*10
Situps 2*20
Plankan 1 minut
rygglyft 2 *20

Vi poppade några väggar lr Danne gjorde det, jag såg inget i mörkret så jag sprang mer in i väggen än över den XD.
 sen en härlig streath i mörkret innan hemfärd :D

En kanonkväll, nästa gång ska vi ha planerat ind et lite bättre emd tanke på ljuset inte varar så länge -.-.

Men puss på er så länge! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0