Kylan som smyger upp bakom en .

Folk som man tänker på, personer man aldrig träffar, man undrar hur dem har det, vad gör dem i dagsläget, varför sees vi inte?, JAg fick se denna person idag hon gick förbi mig, jag sa hej hon hälsade tillbaka men hon fortsatte sin vandring, vi snackade inget, men nu fick jag iaf se att personen i fråga levde och hade det bra, det glädjer mig :).

Träffade nette på morgonkvisten så vi slog följe ner mot stan :D .
Skolan idag var awesome, mkt tankar nu inför redovisningen nervös är jag inte men mer förberedd skulle man vilja vara, aja det går som det går imorgon hehe  :).
Nu är det dags att ta tag i middagen , så folket här hemma får något i magen !

Puss på er så länge:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0