Leguanen Janne, är den nya familjemedlemen !

Söndag... söndag.... söndag!!!!
Idag så vart det ett besök till kyrkan och träffa det roliga folket :D.
Hem en snabbis för att sedan ta sig ner på stan och träffa Emilia+ familj :D
En shopping runda för Emilia blev det, och vi killar är verkligen inte gjorda för såna saker, det insåg jag idag ;P.

Väl hemma så är det bara att plugga järnet!
Imorgon så ska man träna med den Rolige Danne! :) om han bara svarar på mitt sms  hum :)
Jag ska försöka fota lite så att det kommer upp lite roliga bilder här på bloggen ;D

Tack och hej leverpastej :D
Ps, Min mor har införskaffat en ny leguan , får se hur detta går. ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0