Vi är tappra änglar

Denna dag bjöd på mer äventyr än vad jag kunde ha tänkt mig, Först så hämtar jensa och berra upp mig och Johnny för att sedan ta oss ut till Tveta-kyrka där vi sedan möte upp Cassandra och Sara :D. Sedan efter några tappra fina sånger så bar det av ner till fikat som bestod av mackor :D. Men vi fick lite spring i bena så det var bara att sticka ut och röra på sig så vi tog en tripp ner mot gravarna, det var allt fint där nere :). 
Sedan stog jag och väntade på att mor min skulle hämta upp mig för att sedan åka till min morfar där vi tog en nice fika :).
Nu hemma , så skönt och nu i väntan på maten så ska  man ta och plugga så man har det gjort heh:)

Puss och hej på er alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0