Du världens ljus

Idag kom S och M till oss i skolan och kastade pajer på varandra (Y) men nu vet jag iaf åt vilket håll jag ligger åt :).
Det var en Minnesgudtjänst idag i vårat KAppel, det var mkt fint , vackra sånger, bra predikan av prästen , 1 kor, jag satt och tänkte på det , jag ville själv bara gå upp och läsa det, men jag ahde ingen aning om att prästen hade valt ut det och att han skulle läsa det, De små sakerna kan få en att se saker och ting ur ett annat perspektiv. Men efter några tårar och ljus som blev tända så var det dags att gå iväg och ha lektion , men ingen var så taggad på det hehe:)

Men senare så stack ajg ut och körde ett pass med Danne , men det blev bara lite mjukträning . Så nu ska jag lägga mig på golvet ett tag och sedan dra mig vidare till Emilia <3 :)

Hej så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0