Tandskydd , fixat (Y)

1 september, sitter här med gitarren i famnen och har inget bättre för mig innan min första prova-på träning , och den kickar igång om 1 h 30 min :/.
Juste jag var på stan idag och lunchade med mina två klassisar, matte och moa, Det blev Minakos (Y) första gången jag åt där var idag och deras mat är skit god, ville bara tilläga det :D.  Köpte också tandskydd till min träning :O, kan behövas :D. Sedan till Donken för att låna deras dass där jag sedan träffade på Lina och Ylva ;P.

Hej så länge skriver kanske något ikväll om hur träningen var om jag orkar :)

Puss och hej :D


Kommentarer
Postat av: Nette

Visst är Minako awesome? ;D

2010-09-03 @ 13:20:53
URL: http://malicious-gloom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0