Jag bad för dig inne i kapellet, det kommer att gå jätte bra för dig.

Idag:  Dagen började att jag vandrade med sara till skolan, alltid skönt med sällskap ! . Väl framme så var det dags för Påskgudstjänsten och det behövdes verkligen!. Det gav mig energin till redosvisningen. Under Gudstjänsten blev det sång av psalmer, prästen Susanne talde och sedan så fick vi se ett drama av Kyrkansgrundkurs om Jesus död och uppståndelse . Det hela avlsutades med Gospel! Helt underbart! <3 :D:D.

Yes nu är redovisningen över och det gick galant för våran grupp , jag är jätte stolt (Y) :D. Och sen fick jag jätte mkt kredd för min insats som Kinesisk Expolis, jag var brutal ;).

Efter vårat så var det dags för den andra gruppen och där fick vi träffa Jackie chun och en del kända konstnärer plus poeter från Kina ;).
Efter det så fick vi se hur den vardaglige kinesen beter sig ute i samhället och mot invandrare ,kt intressant :O. Så nästa gång ni träffar på en kines så fråga om han eller hon har ätit ris idag. Det är en artighets fras :).

Ja så bestod min lunch av att sitta på en bänk med Sara och Emelie och bara sola! så skönt när solen värmer , mys!. Men efter ett tag så var det inte bara vi tre utan fler kom och samlades runt oss , Där satt vi alla, Jag ,Sara Emelie, Emma, Tatjana, Dessan, Carolina, Tobias, Pia, Helena och Glen japp det var inte några det ;D.

Dagen avslutades genom att jag , Emma, Tatti och Tobias drog till stan och köpte årets första mjukglass , vi gick upp till flicksolan och glassade i solen ;) för att sedan bege sig hemåt. och då träffade man på Katie, Pia plus barn och pojkvänn samt min förra konfiermand Lina japp det blev mkt idag , hur skönt som helst! Denna dag har varit så perfekt och nu ska jag ner på stan med Emilia och käka sushi :):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0