Önskedröm och Mardröm

3 nätter är det nu, hela tre nätter har jag inte fått sova ordentligt, första natten blev det att vakna ett fåtal gånger men den andra dagen så blev det att titta upp i taket innan John blund kom förbi med sin sand, och den natten var inte skönt. Jag vaknade jag vet inte hur många gånger!!!. Inatt så hade jag en enda lång mardröm.. som jag inte kunde vakna upp ur.. Detta påverkar så mkt mitt deltagande i vårat proejkt, vilket inte är bra. JAg är som en sömn lös Zombie.. Men dagen blev inte skit för det.
Jag gick in till A1 och hade ett trevligt samtal med , Emilie, Helena och Emilia sedan så satte man sig i korridoren med Tobbe Ö och Emma L vi fick allt upp ett revligt samtal om absolut ingenting och allting , inget ovanligt emd det hehe:). Sedan bar det av till Klassrummet där man joinade den andra gruppen ( Tobbe, Sofie, Emma, Natali ) japp vi hade ett djupt snacka om Bröst :D för att sedan dra vidare till Noise och käka en underbar lunch med ett skönt sällskap!. Bussresa hem med Emma och Ella.

Japp och nu är man här vid datorn! :P.

UT och träna kanske? ;D.

HEj så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0