Rullandes nedför och uppför

Gårdagen: tränade, fixade cykel japp sen så bar det av till Emma. Vi tog en tur i det fri med hennes pokvän Anton och Tobias. Emma och Anton drog på sig sina inlines för att ta sin första glidtur för i år så det fick bli en skön promenad för mig och Tobias medans de åkte med skakiga ben ner för alla de branta backarna, vilket var kul att se :). Men va skönt det var, klockan var runt tio  och vi bara gick/åkte runt vid vattnet, lugnt och skönt var det fast Emma hade på högsta volym med sin Hardcore musik, och det bjöds både på skratt och skrik samt förundran när man ser in i ett fönster och ser en man i 60-års ålder surfa på sin laptop medans hans teve var på, filmen som rullades i bakgrunden var inte mindre än Barbie.. o.O japp tankar började allt flyga runt då ...

Efter vi hade sagt Hejdå så var det bara för mig att röra mig hemåt, jag gick via kussenbacke, ner mot maren upp till securtias högkvarter för att sedan bege mig mot saltskog, där jag sedan vek av mot Västergård, träffade på Melina för andra gången på mindre än 3 H hehe alltid lika trevligt! :D. Ja sen så var det bara att vänta på Emilia för att sedan hoppa i säng! :)




Kommentarer
Postat av: Melina

Jag orkade bara kolla första halvtimmen igår haha. Men den verkade bra men lite läskig :P

2011-04-18 @ 11:48:22
URL: http://mmelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0