Uppdatering

Gårdagen: Repetion av redovisningen som ska ske nu på Fredag . Tränade md Danne japp det blev en del armhävningar kan ja allt säga er, hela 50 st :).

Idag: Övade ännu mer på redovisningen men ärligt jag har ingen som helst motivation , så hur blir det imorgon ? jag vet itne men jag ska göra så gott jag kan. aja nu är det bara att vila upp sig några minuter innan man ska gå igenom ytterligare det som ska sägas imorgon .
Satt i solen med Moa och Emma där vi lät solen värma oss medans ord växlades mellan våra munnar, så skönt jag kunde ha stannat där hela dagen men solen går tillslut ner och det blir kallt :(.

Imorgon: Påskgudstjänst i skolan , det kommer at bli nice för det är på min spelplan :P. Redovisning, bio kanske mot kvällen? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0