Återfunnen Moppe och en skön runda på gröndal

En ny månad med nya tag, ja tiden går allt framåt och jag vet inte vad jag tycker om det. Söka jobb är något som har blivit en vardaglig tanke. I slutet av augusti slutar jag med tidningarna ocn äventyret fortsätter, jag ska nog ta å njuta av denna resa för man vet aldrig vart man hamnar lr vad som man kan tänka sig stöta på, får helt enkelt vänta och se :).


Ja gårdagen beståd av att vakna hyggligt till halv två för att göra sig iordning och att ta sig ned till banken, men jag vända lika fort som jag kom in, det var allt för mkt folk och att det skulle bli min tur , skulle jag nog få vänta en evighet, med ett besviket humör gick jag med snabba steg mot bussen för att ta mig hem. Väl hemma så var det bara att ta och städa huset helt själv, ingen som precis vill göra eller är kappabel till att hjälpa mig när Henry och mor inte är i stan.. Aja ingen oväntat från mina bröders sida precis. Men tiden gick och det började bli dags för middag.
När det var över så tog jag mig förbi till Emilia en snabbis men det blev ingen lång vistelse för vissa jobbar på dagarna och sover på nätterna, något som jag inte begriper mig på :P. Men det var ändå lika bra för ja behövde endå träna, så cykel i högsta hugg mot gröndal för att springa spåret och köra ett lätt fyspass efteråt.

( snodde tillbaka Dannes moppe, träffade sara och tog en skön runda på gröndal)

rundan på 12 minuter, 2,7 km

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0