Le Träning

Idag tog man sig ut till spåret på Gröndal, jag kände redan innan att detta kommer inte gå så bra. Hade inte ätit tillräckligt och inte sovit så bra heller, men jag testade .
Redan de första meterna kände jag hur segt det gick. Men jag tog mig runt hela rundan på 2.7 km och tiden blev 14 minuter, något jag är mindre nöjd över.
Nu i framtiden så ska jag springa mer intervaller och träna mer ben när det kommer till styrketräning, sedan ska jag lägga till fler km . målet är att kunna springa 2 km på 9 min och 30 sec. Önska mig lycka till! .

Men det fick också bli träning för överkroppen:

Chins 4 st, 8 st, 6 st
Militärpress 3*12
Armhävningar 10 st
Armgång

Och som avslut fick det bli en vinglade cykeltur hem! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0