Måndag-Tisdag

Träningen igår ; sprang 5 km ( 30 min) ist för mina vanliga 2,5 en helt underbar runda och kroppen klarade av det hela med glans, jag ville fortsätta men jag måste tänka på min kropp. Jag är inte stålman ännu ;).

Men dagen bjöd också på ett trevligt besök till min far där jag stannade i hela 6 h . Vi snckade om allt mellan himmel och jord och det kändes bra det för jag har haft så mkt att bära på och det var bara tvunget att komma ut. Men va bra man känner sig efteråt men det har inte löst själva "problemet" men det är bara at ge Världen tid så kommer det också att bli bra i slutändan ( hoppas det iaf).

Idag dårå, var på Arbetsförmedlingen, det gick kanon , ska på återbesök nästa vecka för en kort utvärdering :).
Shoppade på stan .
Och nu iväg ner för att Träffa Stampi :)

BRB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0