Sammanfattning av veckan!

Nu ska jag inte gå fler gånger till tandläkaren med hål i käften. Under 3 månader nu så har jag varit hos tandläkarn hela 5 gånger.. Skamligt . Men nu är jag iaf hel och ren, och så ska det förbli! .

ja gårdagen , där hände det inte så mkt, tog en promenix med Nette vi hamnade på någon skola där vi tog en skön paus vid deras gungor och självklart så gungade vi ! :D.

Nu är det dags att dra iväg till B-skolan och träffa grabben Danne så man får röra på dököttet något mer :).

Måndags:
Tog en Kvällsrunda på Gröndal, sprang mina 2,5 km på hela 14 minuter, det tog 2 minuter extra än vad det brukar göra men det gjorde mig inget för i backarna så kände jag mig mkt starkare så en utveckling är på väg. sedan var det mörk så man var lite orlig för alla dessa gropar som fanns till både höger och vänster o.O.

Fyspasset
6*2 chin up
2*2 chins
Militärpress : 12*3

Tisdag: Tog ett benpass med stången, sedan ett corepass.

12*3 Benlyft stången (17 kg )
12*4 Benlyft
50 st tåhävningar
Situps 50
Rygglyft 50
Sedan en till övning som jag inte vet vad den heter :P 12*3

Tack och hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0