säsongens första KU avklarat [x]

Säsongens första KU avklarad [x]
Sov till halv tre idag , helt underbart men inget regn.. men det fick jag igår natt när ajg gick tidningarna, när jag går i ett villområde så börjar det spöregna och jag gcik i bara t-shirt, svinkallt ble det, men allt upphörde när jag kom till lägenhetsområdet, men min lycka fick vara kortvarig pga när jag kom sedan till ett ytterligar villaområde så kom regnet igen.. ironin är helt underbar. Men efter några timmar sömn så mådde man gensat bättre!.
Ku ja, det var helt underbart, länge sedan det kändes som Ku men idag gjorde det allt!, sång, skratt och nya ansikten och en speciell energi omslöt mig, helt underbart!:) Nu är det bara 30 minuter kvar tills jag ska gå med tidningarna , bäst att byta om och stoppa något i magen , herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0