26/27-12-2011 Club Aqua

Drog iväg med Emma och Rob till Norrköping över natten för att stampa på Club Aqua med hennes polare. Det var så skönt att komma bort från stan och lämna alla problem hemma. ja vet att 24 h inte är mkt men det var precis vad jag behövde, att få träffa nytt härligt folk och sedan bara ha kul! . Samt att problemen försvinner inte bara för att jag drar iväg men bara för några timmar så kunde jag bara släppa allt och fokusera på annat.

Hardstyle och Hardcore.

Musiken som spelades är inte helt okänd för mig , hehe det har jag Emma att tacka för, allt spelande i skolan hehe :).
Väl inne i klubben i den stora vita salen med alla dess olika färger som skimmrade över männsikorna i rörelse gav mig en känsla av ro, se att alla rör sig som dem vill och inte en enda bryr sig om vad grannen gör utan att alla bara gör sin grej och njuter av musiken i sin fulla glans.
Väl ute i den friska luften efter timmar av hopp och bas så gled vi vidare till en nattöppen kebab resturang, ( Tack och lov för ajg var inet villig att köpa en korv med bröd för 20 kr styck).
 Hemma hos Emil och Sussie så blev det att äta och göra sig iordning för natten, alla däckde lagom till fem tiden och bara 6 h senare så var det upp och köpa frukost! .

102 kr senare så var man mätt och glad, nu var det bara att kolla Family guy i 3 h , iväntan på att tåget skulle komma. Resan hem var stillsam och seg , alla var vi trötta från gårdagen men va kul vi hade det !. Detta görs gärna om fler gånger! tills dess ska jag lära mig Shuffle och hakken! :D.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0