In i det sista

Ordet "Han".

Det finns inte en riktig bra översättning för det ordet men något som man kan säga om det är: Det är ett känslomässigstadie där man är så ledsen att man inte kan få en enda tår att lämna tårkanalen. Men att man in i det sista fortfarande tror på hoppet.
-
Gårdagen var en bra dag fast att allt inte gick helt som jag ville men det gjorde inte mig så mkt för det var en bra dag ju . Körkortteorin gick skapligt jag börjar närma mig ett resultat som man kan vara stolt över. Sedan det hemgång och vara social med familjen , alltid lika trevligt :).
Sedan blev det att röra sig till ku och lyssna på det enaståden paret Lindwall aka Henrik och jossan, de snackade om Relationer, vilket gav mig mkt!.

Väl hemma blev det att snacka i mobilen över 3 h , word! tack och lov för comviq kompis! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0