Julafton i siffer/punkform (Y)

Julafton hade man allt igår! fullt scema enda tills sängdags vid 02:00!

1. Gå upp ur sängen (fick bara 5 h sömn)
2, hoppa in i duschen vilket visade sig ta hel 30 min ...
3, klä på sig, äta frukost , jag var seg!.
4, ta sig till kyrkan, tack och lov för bil (Y).
5, sjunga 700 psalmer i kyrkan, fann inte styrkan till att göra det, måste ha berot på tröttheten (Y).

6, TA sig från kyrkan , hem, vända i dörren för att dra iväg till pappa.
7, 13:30 lämna pappa för att mata katten [check]
8, Hemma lagom till kalle Anka, näringbrist? ja.. väntar tålmodigt på maten [check]
9, Tjocka som aldrig förr och garva tills maten från min mun har spridit sig över hela matbordet (hade helt och hållet glömt bort hur hjärligt min lillebrors skratt är ! :D) .

10, ta det lugnt innan tomten (johnny) skulle jobba, Nissen ( Jag) skulle hjälpa honom :).
11, Väl hemma efter att ha gått en runda genom blocmbacka och västergård, och att se alla ungar som klistrade sig som flugor på flugpapper när dem såg tomten gå precis utanför ders fönster, är helt obeskrivligt! så söta! :D. synd att göra dem besvikna genom att inte komma in till dem </3.
12, klockan är nu 19:00, öppna mer paket ! kramkalas hemma! :)<3.
13, 21:00 ta sig hem till Emma och katten för ett lek/matbesök igen! :)
14, 23:00 Hemma igen för att dö i köket med syskonen. Ostbågar, choklad, skinkmacka och julmust, ooooooo´yeah!!!! :).
15, 01:00 kolla på svampbob fyrkant tills ja däckade ! (Y).

Japp julafton kan beskrivas på många olika sätt men något som beskriver den som mest är, att tjocka sig, ha kul och umgås med familjen samt chilla röven av sig! :D. Min julafton blev den dagen där jag fick som mest att göra på hela året, och det som jag nämde tidigare med att chilla och så, det fick jag allt in efter lite bök men denna dagen blev allt en jätte bra dag till slut! och det har jag att tacka hela familjen för och mina vänner! <3. och idag vaknade jag upp med en förkylning hehe japp det är verkligen lov nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0