Ljus plus snö = mysfaktor1000

" Se in i mina ögon jag hjälper dig att se."
-

Jepp jag har nu gjort det, har nu varit på mitt första ljusparty. Skumt nog så var jag den enda killen där. Men det gjorde inget , jag börjar bli van hehe.
Det hela utspelades sig hemma hos min förra klasskompis Natali i Tumba och där träffade man också på en del hagabergare vilket gjorde det hela ännu bättre :).
Men waow va man fick lukta runt på alla dessa ljus och oljor. Jag köpte inget men ja vann ett ljus så det fick bli en tidig present till mor. Tiden flög allt iväg. Jag, sam och emma insåg att vi var tvunga att jalla på nu om vi skulle hinna med det sista tåget hem och tur som var så hann vi , kom hem vid 00:45 , däckade direkt! :)

En kanon kväll helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0