Likt en pensionär på motorvägen .

Dagarna går framåt. Det skulle vara roligt om dem gick åt andra hållet, baklänges, undra hur det skulle se ut?. Skulle allt som vi gör göras åt andra hållet, ja då vill jag inte veta hur man går på toa  o.O.

Ja sjuk är man också, någon skit förkylning har sprungit ikapp mig så nu är det att dra ner på hastigheten och köra som en penisonär på motorvägen, för det är så livet är just nu. Så mkt att göra och så mkt som skall göras, denna stress kommer att ta kål på mig !. Hundratio saker som ska lämnas in i skolan gör inte det lättare.
Tur som är så kommer man inte vara sjuk så länge det brukar ju bara var i typ 1 vecka sen så kan man dra igång igen, men med tanke på denna stressiga vardag så borde jag nog hålla min låga hastighet ett tag till .
ja nu är det säkert förkylningen som har talat men hej så länge iaf! :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: tack så mkt! :D

2011-02-11 @ 13:28:49
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0