Skapade minnen.

Tiden går , minuterna ramlar iväg, timmarna blir till dygn, dygnen blir till dagar, dagarna blir till månader och ja ni vet resten. Åren går vi lever i dem, tills dem blir  minnen. Jag tänker ofta tillbaka i mitt liv och funderar vad som har förändrats genom åren, det behöver inte vara hur jag har förändrats, hehe och jag ser en stor skillnad från hur jag såg ut och betede mig för 5 år sedan, ja skillnaden är stor hehe.
Men det är inte bara det som kommer upp framför mig när jag vandrar in i huvudet på mig själv och ser dessa små "filmer" som spelas upp, så kallade minnen. Vissa saker kommer man inte ihåg längre andra minnen har blivit starkare genom åren och man sitter och små garvar lite , hehe såg jag ut så, eller shit där gjorde jag inte ett så smart val, men då var de det , lr? .
Men det mesta som kommer upp när jag tänker tillbaka är, vilka människor man har träffat och känt, det blir många ansikten det O.O. men Vilka är kvar i mitt liv just nu och varför hann inte dem andra med i mitt liv, varför försvann de?. Ja det är något som jag ofta funderar över. Tråkigt nog så slutar det alltid med att man släpper en tår, shit va kul vi hade då, jag vill uppleva det igen!. Men det har vi redan gjort och varför ska vi göra det igen , för det kommer aldrig att bli lika speciellt som första gången och dessutom så kan det aldrig bli som det var en gång i tiden.
 Människor förändras och det gör platser också. Så varför ska vi försöka leva i det förgånga , det är bättre att vi försöker blicka framåt, till framtiden för det är där vi ska spendera våran tid.
Men minnen är så bra att ha, för då kan man se tillbaka och förstå hur specilla dessa människor är som har varit runt en under precis den tiden och vilken tur att vi valde varandra till att skapa just såna minnen.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: elina

ja den är verkligen super bra! Me like :D

2011-02-14 @ 16:30:42
URL: http://jonssonbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0