Utan lunch denna dag men det var inget att bry sig om, för det gjorde min dag

Idag tog jag inte med mig någon lunch till skolan vilket skulle visa sig vara ett riktigt dåligt beslut.
Idag så skulle jag sluta innan lunch men så kom man på när man var i skolan att imorgon ska min grupps arbete vara inne och det hade jag helt glömt bort , tack och lov för min klasskompisar de gav mig sina rester , det behövdes allt :) .
Sedan var det bara att sätta sig i datorsalen med Natali och sam, vi satt och skrev i 4 h waow säger jag bara :O. Och  va kul vi hade under tiden. Vi kolla på en hel del sjuka klipp från Youtube. Men dagans stora suprice var allt när en polare till mig kom in genom dörren , hon har inte varit i skolan på evigheter och nu var hon där för att hoppa av, Det var så kul att se henne , Theresé.
 Vi vandrade in till klassrummet där hon tog tag i en whiteboard penna och tänkte skriva ett liten meddelande till klassen, och det blev det också, hon skrev ett hejdå till oss. Efter det så satt jag där med gitarren och spelade några låtar samt som Sam, natali och Emma L satt och pratade allt mellan himmel och jord.
Många minnen togs också upp :D kul att tänka tillbaka :)

NU var det allt dags för oss att börja röra oss ner på centralen för klockan hade hunnit bli halv fem, det var länge sedan jag någonsin hade varit så länge i skolan utav helt egen vilja. Jag bad Theresé att hon skulle släcka  klassrummets lampor och stänga dörren, för lixom det gör man ju i alla snyft filmer. sen så ska det gå i extrem slow motion och man får inte glömma den inre rösten som säger något klyftigt medans kameran filmer ens rygg när man går den sista biten mot ytterdörren och öppnar den sista dörren tills den också stäng. Bilden blir suddig och till slut är det över.
Vi tog oss ner mot centralen där vi frös men centralens café blev våran räddning för typ 5 minuter, nom nom köpte en chokladboll :D. Efter det var det dags att säga Hej då till Theresé och Sam. Då var klockan runt 17:20och jag var vrål hungrig!!!!!! Har inte ätit ordentligt på 10 H!! Träffade faktist en gammal konfiermand, Emil och vi tog ett djupt snack i 40 det var allt nice :D. Hemma ja ni det var prick 18:00 :D En kanon dag blev det iaf med lr utan lunch :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0