Vi är som en Familj ^^

Äntligen så lider denna vecka mot sitt slut, Jag och Emma har kämpat allt hårt med gruppen genom att bli klara för denna redovisning som vi hade idag. Vi hade alla vårat tycke i vilket styre som skulle bli i vårat Utopi, men i slutändan så finns det inget rätt eller fel.
Men redovisningen gick kanon idag, JAg satt med , Moa, Pia, Helena, Emilia , (någon snubbe vars namn jag inte kommer ihåg ) , Theresé, Bildläraren samt Natali, japp där satt vi i tvärgruppen och redovisade för varandra om allt som vi har kämpat att få ihop under veckan och jag kan säga er att Demokrati är så .. INtressant! ^^ .
Men denna dag blev helt bäst, jag sov asbra inatt!, solen lyste, Alla var så glada i skolan, Jag hamnade i en bra tvärgrupp, lunchen blev Tacos med klassen sedan var det bara att göra en sammanfattning på det hela och sedan gå hem :).  Nästa Fredag är det Bowling med klassen (Y) kanoners! ^^

Nu är det bara att njuta av Helgen ! tack och hej! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0