Affirmation

Igår var man på bio med Emilia, min syster och alex , vi kollade den senaste och sista Harry Potter filmen och den var helt underbar! kolla den! Harry dog och Ron fick ligga! ;P. ja det blev allt en kanon kväll och det tackar man sällskapet så mkt för! :D.

Idag blev det hela 6 h sömn .. En maskin hos Prolog hade gått sönder så vi fick vänta i över 1 h och 30 min innan vi fick våra tidningar... Men vi hade inget annat val precis. Men tur som var har man gång avstånd hem såd et var bara att kila hemåt och dunka ner sig framför tv´n tills vidare. Väl igång så gick hela rundan på bara 1 h och 20 min, helt okej men trött var jag allt efteråt. Väl hemma så fick man 4 h sömn och sedan bar det av på nya äventyr med Alicia! :D:D Vi tog en 3 h promenad genom blombacka, västergård och det större delarna av stan. Men en mjukglass fick vi också ner ! :D iaf Alicia för min smakade skit så det fick bli att slänga halva glasssen -.- Men men denna dag blev kanon den med och den är inte slut än så det är bara att köra på så hårt som jag bara orkar... lr så går jag och dör i soffan nu? japp så får det bli ! :D

Hej så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0