Efterlängtat äventyr [ check ]

Måndag åter igen. denna dag blev det allt sovmorgon till 13:00 så gött, men tiden går fort när man gör absolut ingenting, så jag drog mig ut till fotbollsplanen för att träna och efter ett antal ben övningar så tog jag mig till närmsta gräsmatta för att jobba på överkroppen och japp där kom Keski med Danne och vi lullade runt ett tag för att sedan röra mig vidare till min port där självaste min bror , ylva och Cornelia befinner sig och seadn kommer bErra förbi med en liten Tax, mys på den! :D. Men tiden glider allt iväg när man ahr det roligt så jag panik duschade och sprang ner mot stan för att träffa Emma , var en snabbis inne i kyrkan , så tyst och lugnt, stillsamt.
Jag msåte ha snart slgit ett personligt rekord i att käka på donken under 1 månad, jag har tappt räkningen men jag msåte tagga ner allt, det kostar att äta.. Men sedan var det att säga hejdå till Emma och sätta mig på Bussen hem, ett snabbt stopp i Centrum . Träffade Dessan också för första gången på hela 1 år!, vi satte oss och snackade om allt mellan himmel och jord, men mest om nutiden och framtiden, väldigt intressant , men äventyret slutade inte där utan vi  hoppade av och gick resten av biten, men denna resa måste också ta slut någongång, tyvärr.. Men det var allt en äventyr <3 :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0