Så det kan gå när man bara får 4 h sömn :D

Idag: MÅndag. Skulle egentligen ha varit hos tandläkaren men jag hade fel, det är om en månad XD, ja så det kan gå :P. Men jag skulle träffa Emma där efter och vi skulle mötas vid ragnhilds kyrka men hon var lite seg, så jag gick in i kyrkan och chillade med psalmboken och mina minnen. Så många fina stunder man har haft där, min egna konfimation  samt mina konfirmanders :)<3. Men efter några minuter så var det dags att säga hejdå till kyrkan och hälsa hej till Emma, vi tog oss genom stan , och satte oss på donken, drack kaffe/choklad åt cheeseburgare och lyssnade på musik, japp vi var so ett par riktiga Emon ! :D . Men något som jag aldrig kommer att vänja mig med är dem där förbannade fåglarna som tigger!!!, men något som man inte glömmer är hur förbannat fint det är där om dagarna, samt under kvällarna, hur himmlen speglar sig i vattnet :). Men allt kommer till sitt slut så efter 3 h var det dags att vandra hemåt !













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0