Jag spyr snart på tangentbordet..

Uppsats uppsats och åter igen uppsats! jag är så trött på den , jag spyr när jag ser boken .... Denna dag har varit ja inte den roligaste men hurtig har man ovanligt varit, drog ut vid 06:00 och sprang en liten runda runt fotbollsplanen , sedan tog man sig in och lyfte den kära stången några gånger shit har man blivit svag lr vad? dags att lägga åp krutet! JO dagen i skolan var bara så seg så jag längtade halvt hem bara för att göra klart uppsatsen men nu inser ajg att skolan är ett sånt mkt bättre alternativ.. Jo så innan jag spyr upp på tangentbordet på att... jo jag ser att boken kollar på mig.. Suck det är bara att sätta igång igen , vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0