jag tror att jag inte har några fler dagar kvar.. Men tydligen så har jag det, men ..

ja blogg.se har ju varit lite luriga mot mig genomatt vissa inlägg inte kommer upp på sidan men men vad ska man göra .. Ja nu är det allt onsdag och nu på fredag ska min uppsats vara inne och jag har inte börjat på Analys delen än.. ja vet inte okej men jag har inte fått fram något .. aja men jag ska sätta mig åter en gång nu och se vad som faller fram :).

ja dagen började fint med Svenska i 2 H för att sedan ha en sskön lunch och därefter ha samhälle som jag totalsket i , tänker bara på uppsatsen.. Ajaj men man fick ett gott sällskap på vägen hem iaf, tog en tripp med Sara för att sedan röra mig upp till B-skolan för att träna med Danne! :) Ja men nu är det dags att plugga röven av sig!!! .

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0