Konsten att växa som Männsika- Existentialismen

Fredagen den 13:de Nice!

Denna skoldag var stressig ända fram till att man hade lämnat in sitt arbete och fått det utskrivet, efter det så var ajg så glad och mitt leende var äntligen tillbaka !. Medans restena v skolan var i någon gemensam depression, tänkte på vädret. Men efter några givande samtal emd både lärare och klasskompis och man får inte glömma de kursdeltagare som ska börja nästa termin. JApp nu har man träffat dem inte för att jag bryr mig så mkt för jag kommer inte att vara kvar på skolan när dem börjar, men dem verkar vara seriösa med skolan så det är skönt att se, att det kommer bra folk till skolan! :).
Ja dagen slutade inte där, efter att pulsen hade gått ner var det för mig, Moa, Emma och Tobbe Ösht att ta sig ner mot stan för att äta någe gott, japp donken blev det hehe :). Men medans man är på stan ska man inte bara dra hemd et första man gör utan ta sig en runda runt i dem olika butikerna som finns . Jo tjejorna Gick och fönstershoppade, medans Tobbe fixade kontrakt till sin lägenhet och jag hittade två busfrön som gömde sig inne på HM. Alicia och Linnea har man inte träffat på 4 månader så jag var bara tvungen att störa dem så länge som jag bara kunde, för om jag slutade och prata så skulle jag somna stående -.- . Aja dagen avslutades med att ajg kom hem och somnade i soffan , men nu är det dags att röra på sig till pappa han ville låna fler filmer :P.

Aja hej så länge folket! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0