Teater och Luther

Nu är det fullrulle på mig, men den vetenskapliga uppsatsen är nu helt ute ur mitt liv och oppsitionen också! :D
Igår var man på Teater med klassen i sthlm, vi började med att ta oss till Tumba stationen via Mias bil , jag, mia, Moa, Tobbe och mattias därefter så var det raka vägen emd tåg till Staden, där vis edan vandrade vidare från centralen till en resurang, kommer inte ihåg namnet men buffe fickd et bli och mätt blev man också! :D . Teater var awesome! tarratou tror jag att den hette , skit rolig och samtidigt mkt drama och spänning! Ja hem var man också tvungen att ta sig , såm tåget hem med folket och sedan buss upp till västergård för att sedan krypa ner i sängen till 00:00! :D klockren dag! Och nu är det att ajg ska röra mig mot Hövsjö, KU för att hålla ett kort sammanfattat föredrag för folket! :D

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0