Du krossade mitt bröst, tur att du inte nåde mitt hjärta

Dagarna flyr och jag skriker av smärta. Igår på Innebandyn så fick jag en schysst axel rätt in i bröstet , jag tappade luften men i denna krasch så lyckades jag trycka tillbaka på denna person så att han flög. Denna tackling var en medveten sådan från hans sida, totalt brutalt. Att man har en sådan tanke under ett träningspass, som i försig ska vara en tid där du kan ha kul och leka lite´. Jag skrek när ja gick av planen sedan tog jag mig till omklädningsrummet för att bryta ihop i gråt, det som hände på planen fick bägaren att rinna över. Att ta avstånd från den man älskar är det värsta straff man kan ges, ett lidande utan like.
 Men med detta allvar och brutala möten på planen så får det mig att fly från det, Så nu tar jag och dumpar bandyn. detta är inte en sport där målet är att skada andra. Så ,jag drar mig tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0