Första gången på 2 år.

Innebandymatch med KU, det var första gången på 2 år seadn ajg satte min fot på den planen och kämpade med Laget, och det var hur kul som helst fast att det tunga tempot tog en hel del på krafterna och våra motståndare hade allt ett snabbt -stabilt spel, som var svårt att hänge med i. Tyvärr så torskade vi med 1- någonting, slutade räkna när  motståndarna hade gjort 6 mål. Men lagandan var med och Hästen-Lorena lyckades sätta bollen i motståndarens nät och då blev det jubel i hela salen!. DEn oerfarna Målisen Adam kämpade in i det sista , bra jobbat av honom!!. Och min egna insats, ja jag måste lära mig vart jag ska vara på planen hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0