Efter 3 år så är jag tillbaka ...igen :P

Arbetsförmedlingen! Ja idag var man där på en introkurs om vart man kan söka jobb och hur man får jobb, samt om de vanligaste misstagen man gör , tex när man skriver cw, så ska man aldrig börja med " Hej mitt namn är.. jag är så många år.. samt också vilka mina fritidsintressen är"  det är ett big no no:). Samt att en vettig Email adress är inte heller så fel, så ta inte SexyBlondBimbo_64 för då kan det vara ett problem att få det där Vd jobbet som du så gärna suktar efter hehe.
Men med dessa tips och många fler så känner jag mig mer säker nu till att söka jobb, och lusten finns där också. Första grejen imorgon som blir av,  är att kolla ett nr som jag fick igår :O, Får se hur det ur artar sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0