Fotöljer på huvudet, Morgonbajs och vinster på triss = Försvarsmakten

Att flytta möbler kan vara tungt men om man har en familj som hjälper varandra så delar vi upp denna börda och allt går så mycket smidigare för alla. Japp idag så flyttade min pappa från erikshällsgatan i västergård till Grusåsen. Min Farbror + flickvän och dotter jobbade allt flitigt och sedan kom syster förbi och hjälpte mig att ta krafttag mot dessa bokhyllor, bord, Fottölj m.m.
Hela flytten gick på bara 3 timmar , jag blev allt impaad av våran effektivitet! Men det var saker som skulle från en 3:a till en 1:a så det kan förklara det hela, kanske :).

Men sedan fick det bli ett besök hos frisörskan och sedan ta en sen lunch emd syster min, kebab FTW!!!!!! :D.

Ja och Innebandy fick det också bli , och första gången på länge så var vi många!, hela 10 st plus åskådare :).

Men dettta var en kort sammanfattning om hela denna dag och nu börjar sängen ropa på mig så natti natt på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0