No Strings Attached- Filmkväll

Gårdagen: Kära syster kom hem till stan och bestämde att vi ungar skulle ha en filmkväll, det var allt mys, vi stängde in oss i mitt lilla rum pga att mor skulle sova. Vi laddade upp med grönskaer, dipp, choklad, läsk och popcorn! nom nom. Filmen som valdes var  No Strings Attached En helt okej film som handlar om två männsikor som är kk men går verkligen att undatrycka sina riktiga känslor för varandra? Ja en film som är värd att se om man inte har något bättre för sig :). När väl filmen var slut och Ylva och johnny hade avlägsnat sig från mitt rum så drog jag  igång  PS2 (som jag aldrig brukar spela på) och körde Dragonball Budokai 3, waow jag kunde fortfarande alla kombinationer, jag är skadad för livet! O.O. Men till slut så var det dags för sängen :)




En gammal bild från 08- , heheh vad tiden går :D

Vui höres*!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0