Sol, cykel, offroad , vurpa

Gårdagen bjöd på en halvdag med jobb, gött gött . När det bara var 1 h kvar så kände man sig allt redo för att dra hem så fort man bara kunde!. Skulle möta upp Danne och ta ut cyklarna på en åktur runt Måsnarn! . Min tanke var att vi skulle cykla via Bilvägarna , men det jag hade fel, hehe Danne hade en offroad väg! .
Ja man överlevde fast jag vurpade 1 gång. gled en bra bit i lera som tur va, så hela magpartiet såg ut som ja ni vet! :D. bajs :P.
Efter en fikapaus sittande på timmer med en powerbar i handen samt en vattenflaska som vi delade på så lyste solen värmande på oss.
Väl hemma mörbultat dog jag i soffan med ett leende på läpparna, för första gången på länge så blev jag hårt utmanad och klarade mig igenom det, det finns inget bättre än en kropp som värker på ett sånt bra sätt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0