åter igen med att vara aktuell på sin egna blogg höhö

ja ni inte händer det mkt här, jag försvinner allt mer och mer bort från bloggandet, vad kan det bero på?, ja denna känns inte så aktuell längre. jag har liksom tappat stinget i det hela.
Det skulle vara bra om jag startade en ny där jag kan göra en fräsh-ny-start .  lägga större fokus på mitt liv , träning och mitt skapande, hur skulle den bloggen se ut, jo nog som denna men med en starkare nisch, och bättre uppstyrd.
där skulle ni kunna läsa om dagens citat/ visdomsord, min kreativa sidan, tränings tips,
åååhhh kunna slänga ut minst 3 inlägg om dagen med en del bilder på det, dagens bild, text, lr outfit om man vill gå så pass långt :P. Jag vill bli en del av eran vardag!. Det är dags för handling så något ska jag ta å styra opp! :).
 

Det är också intressant å se att jag har tappat många läsare pga mina inaktiva handlingar, så just nu är det bara 2 st som följer just denna blogg, jag är inte ledsen över det utan finner det bara så underbart att hur sällan jag än uppdaterar så är det just ni två som sitter där och tar er den tiden å läser om det jag har å berätta, så ett stort plus till er och en massa kärlek!.
Nu var det över 1 månade sedan jag uppdaterade ... ja och vad har hänt?,
firat jul och inväntar på det nya året!, nytt år med nya löften, dags å bli nyttig igen och träna ännu hårdare?, höhö jag ska kötta järnet! :). Men men åter igen tack att ni tar er den tiden för nu kastar jag tangentbordet ut genom fönstret å så får vi se när jag återkommer med något kul å berätta för just er!. lev väl! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0