Bläääää

Onsdagen : Blev bjuden på middag hos far med syskonen (Y), Torsdagen Ku , bra roligt , ny styrelse och ja sitter fortfarande kvar som vice ordförande och nu är det dags att saker och ting händer!.

Fredagen: chill.
-
Lördagen: träffade Elina över en Fika , precis det ja behövde och nu ännu en gång så sitter man här och gnäller över att benet gör ont... Innebandy plus Rickard är inte en bra combo , att jag aldrig lär mig, hur trög f¨år man vara. Ja så nu är det tillbaka till läkaren och så får han bedöma om vad det som har hänt med mitt ben, jag tror på en muskelbristning och då är vi inne på 2 månaders vila samt mkt rehab träning på grundnivå (Y). Men nu har jag nog lärt mig min läxa.
-
Söndag idag: 12 H sömn och nu återstår det å se vad dagen har att erbjuda mig. Städa rummet / lägenheten skall göras samt en rejäl tur med dammtrasan , låter som en kanon söndag!

-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0