sådär ja

Jag lever , ja lever! . Äntligen så har man jobb och då har ens fulla fokus just varit på det , hade inte varit inne på Fb på över 5 dagar vilket är mkt för min del som ananrs loggar in och ut minst 10 gånger per dag. Ja efter dessa 5 dagar så hade man fått hela 27 nya händelser höhö.

Men ja under denna vecka så har man varit hos Oscar och firat hans födelsedag med Johanna och Ämma samt hela hans släkt var där , riktigt sköna prickar det ! :D. Samt lekte man i snön med Emma, gjorde en stor kuk utanför hennes hus (Y) , Något som folk uppskattade genom att fråga om dem fick fota och så klart att dem fick göra det! :D.

Kyrkan  har det också varit en hel besök till, I torsdags Ku, med Jonna som höll i programpunkten (Y). Sedan i lördags var det Forum uppe i Hovsjö med talaren Ulf som snackade grymt bra om Psaltaren så nu blev man genast lite kunnigare inom det området ( köpte också hem en av hans böcker ) . Sedan träffa Alicia och mata lilla Offe, kärlek till honom <3<3 :D.
Melodifestivalen ville man inte bara missa , och chockad blev man allt när denna gyllenbruna snubben snodde finalplatsen från Mattias, hur var det ens möjligt ? okej okej han kom med något helt nytt .. pratade genom hela låten , ingen taktkänsla och snubben måste också ha varit tondöv men ändå så röstade det svenskafolket på denna solstråle ( yay-.-).

Ja och idag: Kyrka , träffade den nya konfagruppen! ska bli kul och  se vilka som blir ledare i år, är faktist lite sugen på det =), sedan ännu mer jobb nere i st: ragnhildsgården :):). Drog över till far min med Johnny för en fika, alltid lika trevligt :). Sedan kolla på kyrkans innebandymatch , torskade tyvärr med 7-1.

ja det var min vecka och nu -japp ! SÄNGEN!!!!! :


Kommentarer
Postat av: Nette

Här har man haft det fullt upp! Låter dock som om du haft det riktigt trevligt ändå? :D Glöm inte vår melodifestivalen-dejt nästa helg bara, då blir jag ledsen. ;) Och inte vill vi ha en ledsen Nette? Nej, just det! Jag ser till och ringer dig under veckan så kan vi prata om det då. :D Puss!

2012-02-19 @ 22:52:21
URL: http://xamnada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0