25-jan-2012, På Rival med syster min!

Idag var man iväg till stockholm för att gå på resturangen Rival med min Syster, waow säger jag bara. Förrätten var kanon! Toast med skagen röra, samt kaviar. JAg var så nöjd efter den så ja behövdwe inte någon varmrätt, men men det blev en sådan också, hängdmörad entrecote från frankrike med pommes och en klick med vitlöksmör, det tog mig minst 30 min att äta upp den, åhh va de var gott, jag kommer aldrig äta hemma lagat kött igen! . Men efter chamapngen och vinet så drog vi på med en kaffe och tryffel. Jag dog. omnom om! !!!11one:D .
Sedan skulle föreställningen börja och det var bara att luta sig tillbaka och njuta medans Henrik Fexeus lekte med våra huvuden, om ni får chansen gå och se honom!!! :)

 -see yaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0