Helgen, sammanfattad.

Helgen :

Fredag: träffade Alicia och kollade på några filmer! (Y) :D, tog mig över till Emma för att mata Offe och sedan ner till Stanlyes och fira Johanna! meed folket!. Tjockade efteråt på Centralens gatukök, så värt!, och däckade lagom till fyra tiden på morgonen! :D.

Lördagen:

Iväg och Mata Offe och leka med honom, så töttt! :D. Sedan innebandy träning, fick springa något av mig men till nästa gång så måste man ge mer!. Mata Offe igen! :D Såg Black swan med Alicia och tjockade chips!:D .

Söndag:

Kyrka , mata Offe XD, kollat filmer som The Last House On The Left och Megamind, båda bra filmer så kolla dem gärna! . och nu har man bara en liten paus innan det blir dags för ytterligare mer film!

japp japp min helg i korthet, men waow va mkt jag har haft å göra, så skönt!!! mer av detta gärna! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0