Nya möjligheter

Fuck yeah! testade ett nytt gym igår med Alex! :D.
Man kom in i entrén , en mysig sådan men soffor, tv och en del tidningar låg på bordet om man ahde lust att läsa lite . Tog sig vidare genom en korridor in till omklädningsrummet, det var allt fräscht inte ett fläkt på smuts så lång ögat kunde nå!. Väl inne bland vimmlet av alla dessa maskiner så började vi med att springa på löpbandet för att få upp pulsen och bli något svettiga!. Så skönt ffast att man kände av baksidan på knät något :/.
 
Jag gillar itne att jobba med maskiner men det fanns inte s¨å mkt annat att välja mellan så jag tänkte att det måste finnas några andra valmöjligheter och började kollade runt lite. Till min förvåning så såg jag en trappa som ledde upp till en övervåning , jag tog mig friheten och gick på upptäcksfärd. Väl uppe så hittade jag ett stort rum med, ett antal boxningsäckar, handskar,mitsar, yoga mattor och en träningsbänk för militärpress !. jag blev kanon nöjd och började köra runt på allt som rummet hade å erbjuda!.
Avslutade med att göra ett antal chins sen var det dags å dra vidare hemåt! blev så nöjd så på onsdag ska vi dit igen och pumpa lite till ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0