Nyår och idag är det den internationella Pizzadagen ! :D

Ett nytt år!
Ja förra året var en rejäl resa det och hum jag undrar hur 2012 komemr att bli?, hoppas på det bättre iaf :).

IAF!!!! Gårdagen spenderades med Johnny, Ylva, Cornelia och Alex, vi köttade sönder på Monopol, tjockade i oss mat, glass, godis, chips, ostbricka, räkmacka och massa mer!!! . på hela 6 h så tror jag att ja gick upp alla mina kilon som ja tappade under året!!! hehe:).
 
Mot berget vid 23:30 , smällde av några raketer på vägen och jag återfann min Big Bertha raket ( pinnen iaf). Kallt var det också, frosten låg som ett täcke över gräset , hum ahde varit skönare med snö men nej då.. Väl uppe på berget så träffade man på folk som camilo, Lorena, Ämma plus några randoms, men det är alltd lika trevligt och roligt att se gamla ansikten! :). 
Däckade lagom till 05:00, helt slut men men det var de värt!:).

Efter 6 h sömn så sitter man här trött  hehe. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0