Pratar du med oss?! -nej tyvärr jag pratar i telefon.

Bilbblans system är itne det bästa iaf när det kommer till datorer!. systemet hängde sig så en annan fick vänta hela 2 h för att skriva ut 6 dokument som tog knappt 4 minuter att få ut. Ja men det var bara att vara tålmodig .
-
BTW alltid lika kul när folk tror att man snackar med dem när man egentligen snackar i mobilen med handsfree :D.

Ragnhildsgården : Skulle förbi dem för Stellan ahde tipsat mig om ett jobb inom kyrkan så jag gick dit för att kolla om någon på plats visste vart jag skulle lämna mitt cw, vaktmästaren släppte snällt in mig och jag smet in och började mitt letande efter Margareta, kom upp till 3 våningen och ringde på dörren men ingen öppnade så jag stod kvar och då hörde jag en röst, det var margareta jag vänder mig om och hör att rösten komemr därifrån. Väntade tålmodigt tills dem skulle avlsluta , väl när dem gjorde det så kom Johanna ut och blev allt chokad över att jag bara stod där, hehe jag skulle också ha blivit det :P. och ingen på plats visste om det fanns något jobb alls att söka pga att dem inte ahde gått ut med det än, Stellan är allt snabb han ! :D
-
men efter det så tog man sig hem till Emma för att fika och handla samt leka med Offe! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0