Waow vilken dag!.




Idag, lr snarare igår. Hehe tog mig faktist hela vägen till Försäkringskassan med nette som min trogna följeslagare, och aldrig mer vill man gå in på FK.. Tyvärr så måste man göra det minst 1 gång per månad iaf, så min lust efter jobb har ökat markant!.
-
Testade en hel del kläder på JC så Nette fick vara mitt smakråd och ja hon kan sitt skit, så det blev en mörkblå skjorta, har letat efter den nu i över 2 månader och nu äntligen så ploppade den upp i butiken! och i rätt storlek btw!. Syster och bror kom också så vi slog följe i jakt på några presenter till Mor som trevligt nog fyllde hela 48 år idag så grattis till henne! :D<3<3 . Träffade på Emilia på Classes oväntat nog. Drog sedan hem för att göra sig i ordning för gymmet!
-
Väl hemma, tjockade i mig  glasstårta, munkar,bulle och Kaffe! awesome! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0