Du är en på mijlonen och jag letar efter dig.

Fest denna helg igen! Men det var ju bara för att bästa Nette fyllde hela 20 år! . Började kvällen med att äta upp oss på Crazy Town, fläskfile pasta och en päron cider på det, ja det tackar man alltid ja till! :): Folket bestod av många glada prickar, vilket gjorde kvällen helt underbar!. Men efter god mat behöver man alltid en mjukglass så Sibylla fickd et bli, sattt där ute på uteserveringen när det var so svalast, så skönt!.
Festen fortsatte in till Sailors och där blev vi kvar till halv två och andra mkt möjligt längre!. Men kvällen blev kanon kul fast nette blev aspackad och berätta för mig hur mkt hon bara tycker om mig osv det vanliga man brukar få höra när folk har druckit allt för mkt. Men huvudsaken att hon fick en kanon 20 års kalas , så är jag iaf nöjd! :D.
Dem kommande helgerna ska jag bara ta det lugnt!, Nästa vecka bär det av till Öland med familjen för att träffa på min halvfarbror som man inte har sett på hela 5 år, waow vad tiden går, och shit vad mkt man har fått uppleva på dessa år. Undra vart och vad man är om 5 år igen , ska bli kul och se! ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0