Lever i en värld så kall, ruttnar bort, ett skal som saknar själ.

Första dagen på jobbet och med 5 h sömn i ryggsäcken gör det inte enkelt men ja får skylla mig själv , var trots allt ute i skogen och pangade till elva tiden. men ja. Jag hoppas att det är vädret som gör mig nere, har annars varit väldigt uppe och glad dem senaste dagarna men nu .. ja..Energin är lixom slut/borta, orkar inte vara glad.. skumt nog. Ska detta inlägg lösa mina problem? näe , kanske lite pytte mini, men det är inte lösningen på problemet och vissa dar är man bara nere och likgiltig fast det påminner mer om en depriation .
Aja det går över som allt annat.
 
Detta är min hållplats just nu , hoppar på nästa buss så man slipper stå själv vid en busskur där alla fönster är sönder slagna samt regnet som öser ner och tynger ner mitt huvud. PÅ bussen finns det värme, och folk som lyser upp ens värld. Lever i en värld så kall, ruttnar bort, ett skal som saknar själ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0